Bildredigering & stilmallar

& så var det pill i stilmallarna igen. Vet inte alls om jag kommer att lyckas få det som jag vill den här gången. Trilskades i PhotoShop också. Eller ja.. Jim satt & redigerade bilden vi ska använda som header & jag försökte med designen. Jag vet inte när det blir klart men jag antar att vi lär oss massor när det tar tid. Inte så kul hela tiden kanske. Sen är vi ju perfektionister också - främst jag - & då tar det ju automatiskt längre tid. Imorgon tänkte jag även att jag skulle börja med att designa mitt burskynke. Det kan bli spännande. Tror faktiskt att jag kan få rätt svårt med att sy upp det sen. Perfektionist your know. Nej, nu skulle jag ha sovit för flera timmar sedan. Natti natt Sötsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0