Katt-kaos

Det är kaos i huvudet. Jag får upp hoppet, väntar på samtal, ringer ändå, hoppas. Men blir besviken. Varför svarar alla personer helt plötsligt inte i telefon? Jag mailar & lämnar meddelanden men får ändå ingen respons. De sista 2 veckorna har verkligen inte varit mina veckor. Jag är tömd på energi, önskar att jag fick sova en vecka men sömnproblemen är värre än någonsin. Alla räkningar kommer samtidigt & helt plötsligt kan jag inte tänka på något annat än pengar. Båda arbetslösa samma månad. Jag vill inte vara sån. Ringt på jobb gång på gång dessa 2 dagar, men inget svar där heller. Känner mig uppgiven & besviken. Jag vill så mycket, men just nu verkar det som att alla jag vill få tag på har tagit semester från sina smart phones. Imorgon hoppas jag att dom ringer upp mig. Allihopa. & mailar. För jag tycker inte om att bli besviken & inte ens kunna berätta det. Sov gott sötnötter, själv ska jag gå upp igen & dricka lite thé så kanske jag kan somna om en stund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0