Några hinder på vägen.. & alla anslutande vägar.

Jag har en svacka. En rätt ordentlig svacka faktiskt. Sanningen svider, tankarna rusar. Försöker att vifta bort det, men det finns där. Det är inget någon behöver lägga någon vikt vid, det bleknar med tiden. Men just nu vill jag få ha rätten att vara lite ledsen. Älskade fina familj, ni gör mig lycklig varje dag. Varje minut.
Skickade in papperna till Sverak inatt, så nu hoppas jag att jag & Jim får något av våra stamnamns-förslag godkänt. Ååh, det är så spännande! På måndag ska jag ringa till veterinären & fråga tusen frågor & så hoppas jag att hon kan hjälpa mig med proverna i Orsa. Jag vill komma några steg framåt snart ju.
Men! Imorgon ska vi fira Isafisa som fyllt 25. Det kommer bli en hel del blandade känslor, men jag hoppas att det blir fantastiskt kul. Nu lite skönhetssömn på min första lediga natt. Pussitussi.

Kommentarer
Postat av: Kell

Du kan vara bra! =)

Jag addade precis dig på skype, hoppas det blev rätt.

Så kan vi höras snart! Pusskram!

2012-01-16 @ 21:29:01
URL: http://lynntyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0