Oh, hey there?

 
Klänning - Jimpas skjorta - Spets-leggins - Primark 
 
Ja, jag är faktiskt vid liv. Lite tystlåten bara. Jobbar varje dag i princip för att att jag redan nu har panik över hösten. Gosh, vad ska jag göra då liksom? Jag har hittat en kurs jag vill plugga. En katt-kurs - så klart. Kursen är på engelska & verkar vara utlagd på 9 månader. Men jag vill ju inte bara plugga.. Jag vill ju jobba också. Heltid. Minst. I våras kändes det annorlunda att bli arbetslös. Jag hade ett mål med arbetslösheten & jag visste precis vad den tiden skulle få gå till. Men det här gången finns det inget syfte med det alls ju. Så, för första gången sedan jag var 14 så närmar jag mig en peroid i mitt liv som kommer bestå av ofrivillig arbetslöshet. 
 
..& i höst som vi planerat så mycket. Norge på kattuställning. Fjällvandring. Frankrike. Borlänge på kattutställning. Kattens dag. 2 kullar med kattungar..
 
Alva åkte precis till sin pappa en vecka. När hon kommer igen så är ju sommaren i princip slut. Vi har inte badat en enda gång. Vi var på Tingsnäs en dag eller två i början av sommaren, men det var iskallt i vattnet. Det känns som att det inte ens varit sommar. Bara regn. Som tur är så har vi i alla fall haft otroligt mysiga pälsbollar här hemma att mysa med ♥
 
Glöm inte kika in på hemsidan för att se bilder på dom små ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0