20.42

Det känns som att det är vår på riktigt nu. Vi har planterat blommor & grönsaker, nätat balkongen & plockat fram Alvas cykel. Katterna är ute med Corint på balkongen. Speciellt Yolka som är ute halva dagen. Mini klättrar på allt & sover fortfarande inte på nätterna. Jag börjar känna mig otroligt trött. Det var nog över ett år sedan som jag sov en hel natt utan att vakna flera gånger. Prinsen han tränar minsann & är duktig. Själv verkar jag vara evigt förkyld, men imorgon tänker jag träna ändå. Nu har jag väntat klart. Corint fick en jättefin ny sele idag så nu vill ju jag också ut & springa med henne i lina. Sen börjar det närma sig parning av Yolka. & då ska vi äntligen hämta hem Himla igen. Fina Himla. Usch, jag saknar henne trots att hon knappt hann vara här hemma en vecka. Hoppas verkligen att det blir massa söta små kattungar i maj nu. Jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0