23.07

Vaken sist. Som vanligt. Känns lite ensamt faktiskt för katterna är i höglöp alla 3 & inte välkomna in i sovrummet. Dom väcker Mini som sover så dåligt redan. Alva däremot, hon går nästan inte att.väcka. Förutom nu kanske, när hon är sjuk. Minis förkylning släppte.inte heller, så nu fick båda döttrarna Ipren innan dom skulle sova, så kanske dom sover i natt i alla fall. Jimpa blev också förkyld tyvärr, men jag trotsade förkylningen & var ute & sprang ändå. Hoppas jag slipper ha lika intensiv träningsvärk den här gången. I söndags kunde jag inte ens gå. Hett. Corint däremot, hon ville inte alls som jag ville & får nog stanna hemma nästa gång. Men nu ska jag försöka somna utan pälsbollar bredvid mig i sängen. Svårt. Men Minis sömn är viktigast. Mamman sover ju ändå aldrig före 1 halv 2.. Natti natt Sötsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0