Tusen saker på så kort tid

På måndag åker vi till Skåne. Som vi planerat. Som vi försöker packa rätt utan att glömma något. Jag hoppas på att båda flickorna är friska & glada under våran lilla semester. & att vi faktiskt kan få ha en riktigt mysig vecka trots många timmar i bil & rubbade rutiner. Men först ska Jimpa få Yolka avelsgodkänd i Stockholm imorgon. & i Malmö väntar tester. Sen, om allt går exakt som planerat så får Yolka träffa Nikki på tisdagen. & jag hoppas verkligen att hon följer med hem igen på lördagen. Då ska vi också hämta vår lilla Himla. Äntligen! Fina chokladpralinen. Sen ska vi bara vänta på kattungar. Så spännande så det är inte sant. Men först måste Mamman sova, för imorgon får jag inte min vanliga sovmorgon. Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0