Sometimes nothing turns out as planned

Det har hänt massor. Vi har haft det lite jobbigt faktiskt om jag ska vara ärlig. Li var skendräktig till tusen & Corona fick kastreras akut. Trist & fruktansvärt jobbigt då så mycket redan gått fel i år. Vi har gjort 6 parningar, som resulterat i en enda kull. Pengarna rinner iväg. & jag börjar undra när vår otur ska ta slut? Jag hoppas verkligen att det vänder snart. Corona mår i alla fall bra & läker fint. Att hon inte fick någon levande avkomma är inte det som är jobbigt, det är känslan av att ha varit nära att förlora henne. Jag kände mig så otroligt hjälplös. Jim fick vara med på operationen & smsa mig under tiden. Han klarar sånt bättre än mig. Jag hade nog gråtit av rädsla. Men nu är det gjort i torsdags, & vi har våran älskling kvar. Det är det viktigaste.

Sen har vi Halo. Hon är supermysig & busig på samma gång. Som en typisk kattunge. Bara lite klättrigare än vi är vana vid. Ska se om jag hinner fota lite i veckan & få några bra bilder på alla här hemma.

Annars så har jag denna månad börjat jobba betydligt mer på hotellet. Det blir en hel del timmar denna månad & jag försöker lära mig så mycket som det går. Men det är så kul!

Vi är förresten utan dator nu, så jag får skylla en del av den dåliga uppdateringen på det.. Puss hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0