If I'm alive & well, will you be there holding my hand?

Jag har tröttnat på att vara sjuk nu. Så jag tjuvstartade träningen lite med ett 15-minuters-pass. Nu ska jag göra mig en kopp honungs-thé & kika lite mer på 'My life as Liz' med mina katter sovandes till höger & vänster.
 
Tabasco åkte till Kristiansand i Norge igår. Hans nya familj var supertrevlig & jag är övertygad om att han kommer att få det toppen! Nu försöker jag att få LI att gå upp som hon ska. Jag är fortfarande osäker på om hon är dräktig, då hon i så fall ska få sina kattungar om 23 dagar. Corona bara äter & sover & fick igår hallontuttar på dag 21, så där verkar det mer lovande. Med tanke på hur långt bort vi parat våra donnor, så hoppas jag verkligen att det blir kattungar. Det räcker väl att Yolka lurat oss tidigare i år..
 
Just nu så vet jag knappt vart jag ska börja. Jag har tusen idéer som jag vill kunna använda kreativt. Jag vill rita, måla, klippa, klistra, sy, snickra.. Bara skapa, skapa, skapa! Men egentligen har jag inte tid. Det finns ingen tid alls över. För egentligen ligger alla papper på hög. Pappers-fix till oändlighet.. Lika bra att börja i någon ände kanske?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0