02.11

 
Idag är en sån dag då ingenting har gått på rutin. Ingenting har varit som det brukar. Vi är typ sjuka allihopa här hemma.. Men vi pallrade oss ändå iväg till Leksand mitt på dagen för Mattias arbetsintervju & lite lek på Leksand Sommarland. Rätt mysigt att gå runt där när det inte öppnat för säsongen ännu & bara mysa. Sen åkte vi hem & bäddade ner oss i sängen med en film, vilket resulterade i att jag vaknade kl. 21 mellan Alva & Mattias. Efter att ha handlat lite sjukis-snacks & hämtat Kimberly på jobbet så blev det en till film. Men nu har jag skjutsat hem fröken i fråga & känner jag Mattias rätt så blir det en film till innan han kan sova..
 
Btw, 26 timmar utan nikotin. Yay me!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0