FML

FML! I guess that's what you did?
 

Jag hatar lögner. Jag hatar ord mot ord.
Jag hatar att ha noll kontroll över situationen & stå likgiltig.
Jag hatar när likgiltigheten ger vika för tårar & tvivel.
Is this what Karma gives me? Please take it back.
Jag försöker att vara rättvis. Jag försöker att inte såra.
& vad får jag tillbaka? Jag blir sårad, gång på gång.
Jag kan omöjligt ha så höga krav på allt & alla att jag får skylla mig själv?
Varje minut känns som en evighet. Glöm inte att andas.
Tusen tankar skapar mer tvivel & osäkerhet. 
Inga ord har längre någon betydelse. Glöm inte att andas.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen med all besvikelse.
A N D A S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0