Last weekend i Stockholm

Mitt livs bästa helg hittills. Med mina favoritpersoner <3

 

Jag & Kimberly hade en frukost-date på lördagsmorgonen. Supermysigt.

Jag borde kidnappa henne & tvinga henne äta frukost med mig varje dag.

Förutsatt att hon lagar den.

Allt kaffedrickande smittade av sig till slut..

Min favoritchey på 'Chopsticks'..

Jag var rastlös på hotellrummet.

Vi hamnade i hotellbaren både fredag & lördag. Supermysigt!

Isa agerade mästerfotograf ^

Det blev rätt så oseriöst klockan 05,

efter att ha dansat i timtal på Fasching & sen käkat på Max.

Men tusen tack Isa med enturage för den bästa kvällen på såå länge.

Det blir fler gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0