That's how it is, that's how it goes

Idag kom både Alva & Mini hem. Jag & Alva hann med hennes dansträning, ett besök på hennes pappas jobb & lite middag innan Mini kom hem. Då blev det lite lego innan bad & mystid i soffan. Jag har en så otroligt skön känsla inimbords idag. Jag har inte städat någonting, eftersom jag städat som en idiot tidigare dagar & det inte ens behövdes nu, & det känns som att tiden bara försvinner iväg medan jag stirrar framför mig. & för första gången på - jag minns inte ens senaste gången - evigheter så får jag inte panik eller ångest över det. En enda kväll så tillåter jag mig själv att bara släppa allting. Inga krav på mig själv. Okej, jag lekte lite elektriker tidigare under kvällen & lagade min datakabel, men that's it. Så nu kan jag äntligen både blogga & fixa med hemsidan igen. Awesomeness.
 
Förutom det faktum att Indi opererades idag för andra gången på 2 månader så känns allting rätt så fantastiskt. Den senaste veckan har Mini varit tillbaka till sitt fantastiska underbara jag igen. Jag har så fantastiska personer runt mig just nu, & jag planerar sånt som jag blir lycklig av. En resa till Uppsala & Systeryster. En till Västerås & saknade cheyer. Funderar på att kanske börja plugga lite också. Jag känner att jag måste få utvecklas i mig själv lite. Vidga mina vyer.. Men först. Stockholm i helgen med Mattias, Kimberly, Erik & 2 till. Där nere ska Mattias tydligen skämma bort mig ordentligt. Vi ska bo på hotell, äta god mat, shoppa & gå ut. & så ska jag träffa Isa. Äntligen. Jag har redan nästan-dragit-mig-ur en gång, & mentalt flera gånger, men för en gångs skull ska jag låta någon skämma bort mig. Den här helgen kommer att bli awesome. Den kan inte bli något annat med tanke på vilka jag får spendera den med. ♥ ♥ ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0