Where Her heart is

Idag åkte båda mina prinsessor till sina pappor. Själv ska jag städa - i vanlig ordning - så att Mattias kan vistas hemma hos mig imorgon kväll. Då ska vi äta god mat & dricka champagne. Sen ska vi gå ut med några från hotellet en sväng så Fröken Tsang får dansa lite. Det kommer att bli awesome!

Ikväll ska jag komma ikapp med mina serier & bara få vara nykär. Försöka koppla bort uppgivenheten som bestämt sig för att infinna sig var & varannan minut. Tänk att 3 veckor kan få mig att ifrågasätta 4 år av mitt liv. Kanske är det vad han vill att jag ska göra, för plötsligt är allt som jag trodde jag visste inte sant. It's sad, but It's a fact.

 


Kommentarer
Postat av: diddi

Tänk på att även du har rätt att må bra. Jag hoppas att du unnar dig de. Kram på dig!

Svar: Jag försöker lära mig att unna mig saker. Det här är ett helt nytt sätt för mig att leva. Men jag lär mig väl, det tar bara lite tid (:
Kinne

2013-03-01 @ 18:56:55
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0