A box of colors



Idag har jag & de små damerna tjej-dag. Jag hade fått nya nagellack från O.P.I & Ciate som vi fick lov att prova. Blev dock besvikna då foil fix-limmet var helt torkat. Men vi lyckades anyways.

Vi har stängt in oss i sovrummet hela dagen. Det är 16 grader i övriga lägenheten, så det känns inte speciellt lockande att vara där ute & frysa. Ikväll har jag lovat mig själv att rita.. men vi får väl se hur det blir med den saken. Skulle knappast förvåna mig om Halo får sina kattungar idag. & då blir det fullt upp igen.

Kommentarer
Postat av: Malin Eriksson

Åh, jag älskar O.P.Is nagellack. :)

Svar: Eller hur?!Love, love, love! <3
Kinne

2014-01-14 @ 20:00:56
URL: http://maley.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0