Always there to hold Her hand

Förra söndagen så bestämde jag mig för att äntligen få njuta av lite fritid. Äntligen skulle jag ge mig själv möjligheten att komma ikapp. Men redan på söndagen så valde jag att boka upp mig på att jobba varje helg som jag är barnfri. För jag vet hur fort jag blir rastlös. Jag vet hur fort jag önskar att jag aldrig blivit ledig. På måndagen bestämde vi oss för att sluta röka, igen. Vi låg i sängen i 2 & en halv dag. Tryckte i oss godis, chips, läsk.. you name it. På onsdagen och så tränade vi istället. Lite för hårt, men det var det värt.

Torsdag, fredag & lördag jobbade jag. & det visade sig bli sista gången. Istället blickar vi framåt. Söker nya möjligheter & försöker ännu en gång att få komma ikapp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0