Jess goes elektriker

När jag verkligen bestämmer mig för något, då gör jag det. & efter att ha letat på nätet, ringt symaskinsbutiken - som hade semesterstängt nästan en månad till - så fanns det bara en sak att göra. Fixa själv! Elektronik är absolut inte min starka sida, det kan inte ens räknas som min 'svaga' sida. Där är jag helt nollställd. Men med lite slutledningsförmåga, färdigheter att lägga pussel, en massa pillande & rätt mycket 'jag kan själv' så lyckades jag minsann! Jim hade skrämt mig med ord som 'kortslutning' men icke. Jag kan minsann själv! & nu ska jag vara stolt, länge..

Det har hänt massor, jag vet, dålig uppdatering. Men jag sparar den en dag till. Imorgon ska jag vara duktig & dela med mig. Men nu ska jag klappa min symaskin lite innan jag går en promenad med hunden. Efter det ska jag krypa under täcket & läsa lite bredvid världens vackraste lilla tös. Imorgon åker hon till pappa en vecka, & då kommer det att bli lite tomt här hemma.

Sov gott sötnötter. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0