Mellanlandning

Blev inringd nyss för att jobba på Toppstugan i Grönklitt imorgon. Jobbar ju hela helgen på tåget, men med lite pusslande så gick det ihop. Ska stå i köket & hjälpa till att göra mat. Jag vet, nu skrattar ni. Det gjorde Jim också. Han säger att jag kommer förgifta hela Grönklitt. Men jag tror att det kommer att gå galant. Blir jag bara visad vad jag ska göra så blir det inga problem. Sen blir det Orsa Strand igen på måndag, & det vart också resultatet av lite pusslande från deras sida. Åh, det känns så jävla kul att få hoppa runt så här & få jobba på nya ställen. Iiih, jag är så exalterad!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi bli bjudna på kaffe hos Elias innan vi eventuellt ska åka & fiska. Här pusslas det ordentligt mellan alla arbetspass. Redan gjort två idag & det väntar ännu ett i natt.

Pussinuss sötnötter ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

dina ord värmer! jag älskar dig no matter what min fina fina vän... du gör livet så mycket enklare ibland <3

2010-08-01 @ 08:48:37
URL: http://jas0n
Postat av: Jessica

<3 <3 <3

2010-08-01 @ 16:57:11
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0