Oflyt & fullt upp

Just nu hatar min elektronik mig. Min dator fick för sig att ge upp helt & gick inte att starta ens. Efter lite hjälp från Eijnar så fungerar den nu.. Nätt & jämnt. Men hårddisken är trasig & jag väntar på en ny. På morgonen idag så valde även min displayen på min smartphone att sluta fungera. Jag är måttligt road nu, men har egentligen ändå för mycket att göra. Himla ser ut att få sina små inatt eller imorgon, & Nikki kommer hem till oss imorgon kväll. Vi har så mycket spännande framför oss nu! Nu hoppas jag först & främst på fina, friska kattungar inatt ♥

Kommentarer
Postat av: Diddi

Men åååh liten tjockis nu alltså. Elr har dom kommit? Hoppas allt går/gått bra. Vi hade tänkt å komma å våldgästa men vi väntar någon dag och hör av oss isället.. Ta hand om er!! <3

2012-05-07 @ 23:15:54
URL: http://diddiz.bloggplatsen.se
Postat av: Jessica

Vi kan komma till Sold ist!

2012-05-12 @ 17:56:22
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0