Buy me some time?

Barnen är fortfarande förkylda. Har varit riktigt hostiga & snoriga hela helgen, varvat med feber. Det som är värst med sjuka barn är att dom blir så känsliga. Gråter & gnäller. Själv försöker jag fixa allt med hemsidan. Känns som att det aldrig blir helt klart. Det finns massor som jag vill lägga till. & eftersom jag valt att göra en sida på engelska också, så sitter jag ju & dubblerar allt.. Hemma händer det annars inte så mycket. Barnen småbråkar hela tiden. Katterna är just nu riktiga mysproppar allihop. Helt fantastiskt att ha alla hemma igen. Det var lite fräs & morranden i början, men nu är det som vanligt igen. Förutom att dom dräktiga honorna är trötta & lite småsura när det blir för mycket bus. Himla förstår inte heller varför hon ska behöva dras med en kattunge fortfarande, så det blir nog skönt för henne när han flyttar.
 
Ikväll ska jag nog försöka finna ro & se en film. Känns som att det var ett tag sedan nu. Bara fix & trix minsann. Men det är ju så spännande med allting som händer i katteriet nu! Snart är alla välkomna att klappa kattungar igen. Puss hej ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0