Vakna med The Voice

Alltså, dom är ju så jävla kul . Jag kissade nästan på mig när Jacob & Josefin körde sitt dans medley framför en av grabbarna i Bounce. Sen så började diskussionen om parodi-videos, & Jacob lovade att visade min & Jims favorit 'lip dub' imorgon. BEP's 'I got a feeling'. Alltså, den är så sanslöst kul, & inte alls lika dåligt gjord som många andra som ligger på YouTube. Annars så älskar jag Improv Everywhere, enorma freezes & flash mobs.


Jaja, tillbaka till VMTV & Josefins förklaring av en nya film - The Human Catepillar - den låter som en film som jag absolut inte borde se själv. Jag får nog tvinga Hunn att se den med mig. Bara tanken på den får mig att rysa. Euuek. Men nu borde jag passa på att sova lite. Jag behöver verkligen det efter de senaste dagarnas sömbrist. Igår somnade jag nämligen redan vid klockan nio. I soffan, sittandes, med datorn i knät. Illa, illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0