Dagar med dotra

Är hemma med Alva andra dagen i rad. Känns skönt att få lite extra tid bara hon & jag, eftersom hon åker till sin pappa imorgon. Idag har vi varit ute några timmar på förmiddagen, Alva hade redan ätit frukost medan jag låg & snoozade, så det enda som fattades var att jag skulle få på mig lite kläder. Så upp & ut i solskenet. Nu har vi fått i oss lite nyponsoppa - det är inte lätt att äta i värmen - & Alva är lika knepig som vanligt med att få i sig någonting. Nu hoppas vi att molnen försvinner igen, så att vi kan njuta av sommaren lite innan allt jobb börjar.

Btw, så var min födelsedag den bästa ever. Pojkvännen överraskade med en 'kidnappning' av mig & Björn. Hade minsann fixat både hunvakt, barnvakt & jobbfritt. Sen var det paintball som gällde & ett toppengäng som väntade på plats. Jag var rädd som en liten flicka, men det släppte efter första träffen. Skitkul! Sen var det grillning & fääst på Sollerön, innan vi åkte in & dansade 3 timmar på Wasa. Fulländat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0