21.37

Idag bestämde vi oss får att vara ute lite extra & njuta av vårluften. Efter att ha hämtat Alva på dagis, så åkte vi ut på Sollerön & bort till Klikten. Alva är minsann inte rädd för någonting, trots att hennes Mamma bara vågade åka en gång i backen. Men då diskuterar vi inte en vanlig liten pulkabacke. Nej, nej.. den här är gigantisk. Men Alva skrattade precis hela tiden. Corint jagade madrassen & ignorerade helt det faktum att hon var i vägen. Efter några åk så gick vi efter skidspåret en bit & Corint var faktiskt duktig & höll sig nära oss trots att hon tassade på längst fram. Sedan åkte vi hem till mina svärföräldrar för att klappa får. Tjockisar ^ Jag kommer väldgästa dom direkt dom har fått sina lamm. Åååh, dom är ju så söta ♥

Men nu ska jag & Hunn mysa ner oss i soffan & se Bondock Saints 2. Vi såg ettan på morgonen, så nu kommer jag iar ihåg lite mer av filmen. Mitt film-minne är inte värt många dollar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0