02.27

Jag borde verkligen inte börja vara uppe hela nätterna igen. Vad jag gör? Rensar svampar såklart. Rensar & torkar. De senaste dagarna har jag haft trevligt besök. Rebecka & Sandra var här häromdagen, & idag tittade Rebecka förbi igen. Känner mig nästan lite bortskämd eftersom jag annars mest bara hänger med familjen. Men ibland ska jag väl få lite lyx också. Mihi. Idag var jag äntligen nere på stan - inte fullt så kul där nere dock, rätt obekvämt snarare - & köpte kokosolja. Köpte även ett par byxor åt Alva som helt plötsligt börjat få ont om dom här hemma - tror dom hamnar hos den andra föräldern - , lite hårspännen & en väska. De 2 sistnämnda sakerna behövde hon verkligen inte, men det var 'My Little Pony' & jag tycker att det kan vara lite skönt med något som bryter av i Hello-Kitty-Hell. Sen köpte hon ett nagellack för sina resterande födelsedagspengar, då det redan spenderats nästan allt på en Barbie med en garderob nästan lika omfattande som hennes egen. Okej, jag överdriver en del, men dom där klänningarna & skorna ligger minsann överallt. Själv fick jag också ett nytt nagellack & Mini fick en ram med plats för kort & gipsavgjutning. Så det kanske jag ska fixa med imorgon. Jim då? Han fick minsann inte annat än massa godis & liknande med sig hem. Jag har ju lyckats lova honom en iPad 2.. Ibland önskar jag att jag tänkte innan jag lät orden lämna mina läppar. Men ja, har jag tur kanske jag får låna den lite? Natti sötsaker - fast ni sover säkert redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0