Nej, jag har inte glömt

Jag har inte glömt att jag faktiskt har en blogg här. Det har nästan börjat eka på sistone. Det är inte för att mitt liv gått & blivit super-trist eller så. Jag har massor som jag kan dela med mig av, & massor-massor med bilder att visa. Vi åkte ju på en resa till Prag för att hämta hem Indi - jag, Alva & min syster Linn. & det var otroligt kul! Igår var vi på Aquanova i Borlänge hela familjen, André & min bror. Så kul så det går liksom inte att förklara. Att leka med barnen, som ett barn, det kan ju vara det bästa som finns? Efter det så skyndade jag vidare till Orsa på genomgång av menyn inför sommaren. Supergod mat! Så nu vet ni vart ni ska ut & äta i sommar. Strandserveringen i Orsa it is! Jim har redan börjat jobba. Han tjuvstartade med en vecka på Sorunda innan han ska vara på Dalbergs hela sommaren. Vi kommer jobba om varandra hela tiden, men det får vara så helt enkelt. Då har Corint & katterna alltid någon hemma & Alva & Mini slipper vara på dagis hela dagarna. Just ja, så blev jag 24 i tisdags, medan kattungarna blev 3 veckor. Dom är så söta nu dom små pojkarna. Helt sjukt! Jag hade Jalapeño i famnen i natt framför tvn & jag tror att dom börjar bli vana min lukt nu. För han var helt tyst. Inget pip eller skrik efter mamma. Istället så gnuggade han sin pyttelilla nos mot mig & kurrade ♥

Det händer massor. Vi försöker att hinna med allt & samtidigt njuta av varenda sekund.

Kika in på hemsidan så kan ni se hur stora kattungarna har blivit..

Puss hej ♥

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad fina dom är! :)

2012-06-02 @ 17:11:59
URL: http://maleyeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0