100årskalas


Stulen av Joakim Olsson, jag & söta Sixten.

Also stolen. Se så söt Zandra är uppe i hörnet!

Joakims bilder, grillmästarN aka Boxer-Robert.


Näst sista, random brud, Sixten & jag.

Sista, vid bordet innan det hunnit bli skitigt.


.. & sen Jespers bilder. Jess, Jim, Sixten, Joakim & David.


Angelica, Jocke & Jess dancing.


Jocke.. posing?

Vackraste Hanna, Jess & Angelica.


Pusspaus & lollipop-Jess.

Bästa överraskningen när Sannihsen dök upp ♥


Lehmann var som alla oss andra, full like a kastrull.

Morgonen efter en tio timmar lång fest. Awesome!

Jag ber om ursäkt för att jag figurerar på samtliga bilder nästan, men det är liite svårt att slänga upp bilder när jag inte känner alla som var där speciellt bra. Så nu blev det så här. Tack för en fantastisk kväll/natt med awesome musik & ännu mer awesome peepz. Det krävs en del för att toppa den här festen, så födelsedagsbarn - det gjorde ni riktigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0