London Chicks ♥


Dag ett. Fröken K var tröttis på tåget eftersom vi bara hunnit sova tre timmar den natten. Jag fick sova lite på flyget i alla fall.

Vi skrattade så mycket att alla måste ha trott att det var något fel på oss.

Vi tillbringade många timmar på flygplatsen i München & hittade en awesome bänk. Mihi.

Det var liksom ute, fast inne..

Det var kallt, kallt, kallt..

Vi spenderade några timmar på en pub & Isa & Fröken K delade en öl & alla tre delade en fantastisk potatissoppa. Våra bordsgrannar betalade vår nota & trodde att vi var fattiga som inte hade råd med mer än så..

Kelley & den fantastiska soppan. I bakgrunden ser ni vår bordsgranne som fixade vår nota. Någon gång ska jag också bjuda några random personer på mat.

Tio timmar på Münchens flygplats när allt är stängt resulterar i en del posande.

En hel del faktiskt.

Kelley laddade för att åka superfort på vagnen med packning, men det hela fungerade inte så bra & resulterade egentligen i att hon åkte ca två meter & gjorde lite halkass cigarett-reklam. Söto.

London. Framme at Mark's place. Gruppbild var tydligen ett måste enligt Isa.

Men hon förstod nog inte egentligen vad hon gjorde med självutlösaren, då det alltid blev fler än ett kort. & jag, jag vet nog helt enkelt inte vad gör som ser ut som en liten råtta..

Vi fick en 'guidad tour' av Mark. Han låtsades veta en del, men oftast visste han inte så mycket ^ Trafalgar Square var anhalt nummer ett.

Sen posade vi lite mer under tiden som Mark köpte sin dagliga kaffe på 'Nero's.

'I'm your biggest fan, I follow you until you love me..'

Guiden med kartan över London & Isa med det viktiga kaffet.

Next stop. Piccadilly Circus.


Inte så intressant faktiskt. Men nu kan jag iaf säga 'been there, done that'.. eller något i den stilen.

Läsa, läsa, läsa karta.

Så vi knatade vidare mot Green Park.

Vi såg 'tittskåp' utöver det vanliga i skyltfönstren på vägen till parken.

Vi gick under denna som ingen visste namnet på.

Det var Vinterfestival i hela Green Park. En tysk sådan.

Det var mysigt ♥ Kelley ville åka karusell, & det ville Jessica också.


Gigantiskt rutchkana!

Sötaste Pipp ♥ i Brighton.

Kelley blev kär, inte helt oväntat.

Bus på högsta nivå.

Nyårsafton & vi var hoodie-töser.

Vi posade som vanligt.

Men vi hade kul, som alltid!

Bästaste ♥

Speak to me.

Fröken K.

Dom finaste töserna i världen. Tack för en awesome resa. Vi får ta & åka någon annanstans i några år. Men då med mindre stress, & forhoppningsvis inte lite tidsoptimistiska. Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Kelley

åh, vad glad jag vart av bilderna! Kärlek och roligt och helt otroligt underbart! Jag tänker spendera kvällen med att leva på minnen från resan. En massa skratt och lycka och trygghet var det. Precis det jag ville ha ut av resan. Och jag älskar er! PUSS

2011-01-14 @ 22:29:58
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det tog en jädra massa tid att göra det här inlägget ska du veta. & det var faktiskt bara för att jag lovat dig, annars hade jag nog gett upp tror jag ^ Inte direkt överöst av koncentrationsförmåga idag minsann.



Resan blev ungefär så bra som en resa kan bli tror jag. Visst, vi missade tolv-slaget & hela kvällen på Electric Ballroom.. So what?! Vi hade den bästa resan ever, & jag älskar er för att jag fick vara med <3

2011-01-14 @ 22:40:34
URL: http://kinne.blogg.se/
Postat av: Kelley

mihi- det är bra med lov ord! =)

Tänkte bara meddela att jag är en tjuv och dessa bilder nu är snodda. =)

PUSS

2011-01-15 @ 13:47:23
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du får tjuva bäst du vill Darling!

2011-01-15 @ 13:51:29
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0