& så är hon äntligen här!

Yolka flög tidigt i morse från Litauen till Arlanda med sin uppfödare Milda. Jag hade inte ens gått & lagt mig när vi åkte härifrån & sov så mycket jag kunde på vägen ner. Vi irrade runt lite bland terminalerna innan vi hittade Milda vid ett bord i hörnet av en coffee shop. Vi pratade på & så tar hon ut Yolka ur transportburen. En lugn, liten tjockis la sig på plats i hennes knä. Knäpptyst & så otroligt söt. Finare än på alla kort jag fått tidigare. Vi pratade så mycket vi hann innan det var dags för Milda att åka tillbaka. På vägen hem åt vi på IKEA & Mini flörtade med tanterna vid borden runtom. Resan hem gick bra, ingen katt som lät speciellt mycket, & Mini var snäll & busig i princip hela tiden. Väl hemma så tog det inte så lång tid innan Yolka vågade sig fram & sen visade hon snabbt att hon är den som bestämmer. Till skillnad från Corona så lägger hon sig nästan på den som klappar & vill mysa. Helst med Prinsen då. Såklart. Alva är superlycklig över den nya familjemedlemen, medan Mini inte har brytt sig alls. Jag är så lycklig över att hon äntligen är här, & Prinsen.. Ja han föll rätt hårt för den nya lilla cheyen. God natt & dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Kelley

Det här inlägget får mig att le. Lycka. Fint. Hurra!!

2012-01-27 @ 00:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0