Drömmar om aprilhimlen

Allting händer så fort nu. Förra torsdagen så fick jag ett nummer av Malin. Det gällde ett jobb, men jag har inte fått veta alls vad det är för typ av jobb. Jag vet bara vilka det är jag kommer att anställas av, om intervjun imorgon går som jag hoppas. Sedan fredagen har jag jobbat totalt 7 pass, & varenda natt, samtidigt som jag försökt fixa tusen saker. Jag hann uppdatera mitt CV, -damn vad nöjd jag är med det, får jag säga så? - skrivit ett väldigt välskrivet personligt brev, skickat iväg båda + referenser via mail, beställt frön, blommor, grönsaker & sånt till balkongerna, byggt ihop 2 rosa cyklar, hittat 2 underbara ting som jag verkligen vill ha hem - men Jim sätter sig på tvären - innan sommaren börjar på riktigt, skrivit en lista med massa kreativa saker att göra inom kort.. Produktiv minst. Mihi. Sommaren är lite så. Jag hinner alltid med massor på sommaren. Sånt som jag inte lyckats med på hela vintern. Allt bara prickas av, lite varje dag. Jag älskar sommaren ♥ Även om det snöar just nu, när jag trampar premiärrundan på min tuggummi-rosa cykel. Jag vet att jag snart har en balkong fylld med massa sött, mums & mys. & där ska jag sitta & äta i kvällssolen så ofta som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Oj vilken härlig smittande energi!!! Tack för den, och för tipset om Mårbacka tulpan, vill ha dessa i en loppiafyndad korg i min sommarstuga :-) Massa kramar!

2010-04-21 @ 16:36:06
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha, tack ^

Ja, det tycker jag verkligen att du ska ha!

Kram.

2010-04-22 @ 08:31:06
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0