Feedback

Sidvisningarna här har faktiskt börjat imponera på mig lite, även om dom inte kan jämföras med de 150 jag hade om dagen på Metrobloggen. Men egentligen skriver jag väl för mig själv? Eller? Ibland är det svårt att veta, men jag intalar mig själv att det fortfarande är ett sätt att bevara minnen, & samtidigt ett sätt att sätta ord på känslor. Men det är alltid kul när andra låter mig stjäla lite dyrbar tid. Däremot skulle jag tycka att det var kul med lite mer kommentarer, eller kanske frågor? Jag brukar faktiskt försöka kommentera i de bloggar jag läser, eftersom jag vet att några ord kan betyda otroligt mycket. Däremot så kommer jag inte ihåg att leta mig tillbaka till de inlägg jag kommenterat, & hoppas på ett svar - det skulle verkligen innebära stulen tid - så det vore sött om feedback hamnade här någonstans. Pussinussitussi.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Några ord betyder helt klart mycket! Det är alltid lika roligt med kommentarer :) Du undrade vart jag köp trallen på min balkong, den hittade jag på Citygross, den kostade ungefär en tusenlapp för hela balkongen... har jag för mig. Vi hade grön heltäckningsmatta där innan så det fick vara värt det :).

2010-04-22 @ 16:37:39
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jennie - Ah, okej. Det ska jag kolla! Hur stor balkong har ni då? För ni såg ut att ha fått plats med väldigt mycket på den ^ Tror min är mindre än eran, så min kommer att få lov att proppas med blommor (;

2010-04-22 @ 17:33:25
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0