Mindre än sex timmar till avgång

Grymmaste medley't på länge - Axis of Awesome!

Jessica Tsang har inte helt oväntat massor av saker kvar att göra. Duscha, göra matsäck & göra ett försök att sova innan jag ska gå upp igen om.. em timmar. Lovande Jessica, mycket. 'Lillebror' har dessutom sin nattliga vakentid just nu. Då är det ju helt omöjligt att sova. Bara att hoppas att han inte tänkt hålla på att sparkas hela natta, för då är jag en rätt förstörd tös lagom tills att vi är framme på Arlanda. Nej, fixa & trixa & lämna problemen hemma. Snart tar jag mina favorit-töser & men EOS med mig & ser lite av världen.

Alvis, jag kommer sakna dig till tusen. Har jag någonsin varit ifrån dig så länge? Spitzen, sakna mig inte för mycket, jag kommer snart hem med massor av små Big Ben's. Mihi. Jag älskar er, massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0