Thank you hunnies and bunnies


Det ramlar in gulliga kommentarer just nu. Ni är underbara! Jag blir alldeles rörd när jag läser era fina ord. Det känns helt fantastiskt att jag har er, & att ni orkar lyssna på mina fåniga tankar & opassande problem. Kelley & Diddi speciellt. Förlåt för att jag gjort er till mina problem-lyssnare, men ni kan liksom det där med att lyssna när jag bara fladdrar iväg i all min 'misär'. Jag lovar att jag ska göra mitt bästa att finnas för er också.


Men det jag ville säga var egentligen bara TACK. Tack underbaraste älsklingar för att ni finns. Jag älskar er massor, massor.


Kommentarer
Postat av: Kelley

Åh fining! Jag älskar ju att prata med dig! Men jag missade dig igår! fan! Och du behöver inte lova- för du finns ju redan där för mig också jämt och ständigt! PUSS och kärlek!

2010-12-08 @ 11:32:52
URL: http://lynntyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0