Page one

Det kändes som att det var about time att börja skriva igen. Ventilera tankarna & känslorna lite. Låtsas se på tillvaron med lite perspektiv. Så jag raderade alla ord från förr, alla trasiga delar av mig själv. Alla spillror & pusselbitar som tillsammans bildar min egen lilla värld. Jag valde att inte ens läsa alla dessa ord. Dom var delar av det förflutna & nu förblir dom svaga, diffusa minnen. Raderade.

På lördag är det på tiden att jag är ledig en helgkväll. Lite time off för ovanlighetens skull. & det ska firas på bästa tänkbara sätt. Middag & drinkar med eliten. Men innan det hunnit bli lördag kväll så radar jag självklart upp med fem jobbpass. Pengar är ju trots allt.. fantastiskt. Så. Imorgon blir det systemet för planering av lördagens drinkblandande. Åh, jag längtar redan. Kan ju bara hoppas att det är min favorit-dj som sköter musiken, för här ska dansas. Hell yeah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0