20.32

Igår började jag på TraffiCare igen efter nästan en månads uppehåll. Kastades direkt in i Peace & Love & dyngskitiga tåg. Kanske lika bra så att jag kommer in i det igen så fort som möjligt. Jag har lite ångest över att inte jobba så som jag planerat hela sommaren, ända sedan i våras, men i värsta fall får jag väl vara lite ledig. På lördag fick jag precis ett servitris-jobb i några timmar, så lite extrajobb ska väl inte vara så svårt att få.

Men snart ska jag kasta mig ner till jobbet & städa ännu ett P&L-tåg. Blir en hel del burkar & flaskor - en hel massa faktiskt. Idag kanske jag till & med kommer ihåg att ta med mig Mp3n så jag kan dansa fram. Sen kommer Hunn förbi tåget när han slutat också & säger god natt. Jag har en rätt söt grabb ändå. Får blommor & annat smått & påhittigt hela tiden. Fick en orkidée idag, & förra veckan fick jag en stor hink till mina blommor & en enorm rosbukett. Det är kul att känna sig lite uppskattad ♥

Nej, nu ska jag tvinga min dotter i säng. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0