Dagen innan Avesta

Imorgon är det Avesta som gäller. Idag är det 13-timmars-pass som står på schemat. Jag skulle väldigt gärna vilja få sova lite sen.. Inatt har jag knappt kunnat sova alls. Myggorna har haft kalas med Jess som main course. Dom smakade minsann på mig överallt. Hade till & med ett myggbett på kinden. Det kliar överallt, & mina ögon kliar av pollen..

Imorgon hoppas jag på att vi i alla fall kan få bli tilldelade HP - om det ens delas ut i juniorklass? - eller få komma vidare som BIR eller BIM. MEd tanke på att det är 42 samojeder på plats så känns det som ganska höga drömmar ändå.

Nu ska jag tvätta Corint & sminka mig innan jag ska jobba. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0