Dagen innan premiären


Idag är det torsdag. Det kom jag halvt underfund med igår när jag lyckligt planerade att titta på studenterna med Sannah & Malin. Dom måste ha funderat på om jag var knäpp. För det kan jag ju inte. Jag & Doris kör ju premiären på Wasa då. Det känns lite nervöst, men jag har faktiskt saknat det rätt mycket sedan Vasaloppet. Jag vet att Daniel kommer att hålla fast vid sitt krav på mig. Minst 4 tallrikar ska jag kunna bära. Inte så mycket till krav kanske ni tänker, men oj oj. Dom där tallrikarna är ju från hell. Stora som jag vet inte vad. & jag försöker, dammit vad jag försökte. MEn fingrarna glider, dom kläms & jag sprang där, fram & tillbaka, fram & tillbaka. Jag kan ju hoppas att vissa rätter i alla fall serveras på en mindre tallrik. Annars får jag göra som i vintras, & springa fram & tillbaka & tävla mot den där jävla koskällan. Men det kommer att bli jättekul & jag är pepp till tusen ♥


Idag vill jag vara ute i solen hela dagen. Försökt få kontakt med Isa eftersom jag tyckte att hon faktiskt var skyldig att leka med mig idag. Men vi får se. Annars tar jag väl bara en filt & min bok & lägger mig på gräsmattan, hur svårt kan det vara? Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0