Inför Midsommar & Jönköping

Idag har jag & Alva en städ-dag. Vi var uppe klockan åtta eftersom Alva självklart kom ihåg att vi lovat henne ett besök på badhuset om hon & jag städat & gjort fint tills Jim slutat jobba. Så jag fick mina kläder kastade på mig medan jag fortfarande låg kvar under täcket & kved av bara tanken på att behöva gå upp. Frukosten fick vi i oss på en gång & efter det tog vi en promenad med hunden & handlade bröd, cigg, festis & chokladboll. Efter det har vi hunnit tvätta 4 maskiner tvätt, diskat större delen av berget med disk, sorterat in lite kläder i garderober & lådor.. allt innan klockan ens hunnit bli tolv. Fördelarna med att gå upp tidigt är många. Nu ska vi snart få i oss lite lunch så att vi orkar fortsätta med allt som ska göras, för ikväll kommer Syster/Moster & Micke på middag, på fredag ska vi fira midsommar på Sollerön, & på söndag åker vi till Jönköping & sover över i Hjo.

Så, som det ser ut så måste vi städa, städa, städa om vi inte vill komma hem & mötas av totalt kaos. Det är så otrligt skönt att komma tillbaka till ett städat hem ♥

Kommentarer
Postat av: karin

kan du inte uppdatera din blogg lite oftare? :)

tycker att du skriver väldigt bra och intressant, och den är riktigt kul att läsa!

så hoppas på många inlägg och flitig uppdatering :)



Mvh. Karin

2010-06-28 @ 00:54:05
Postat av: Jessica

Det ska jag definitivt göra Karin! Jag har fått bannor från fler håll, men nu har jag även lite mer tid (:

2010-06-28 @ 17:39:25
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0