Det är så jag säger det, du är det finaste jag vet

Sista jobbnatten den har veckan. Äntligen. Skulle nog egentligen behöva en semester & bara sova. Vilken lyx. Men det får vänta ett tag, för nu ska jag försöka jobba ihop lite extrapengar inför allt kul som jag ska ha framöver. Har lyckats jobba nästan 110 timmar på Wasa den här månaden, & nästa månad ska jag försöka göra minst 40. Kan ju erkänna att det har varit rätt tungt med 70 procents fast jobb & alla extratimmar, men i slutändan är det definitivt värt det.

Fick mitt videofy-konto godkänt idag också, så imorgon kanske jag vågar mig på att videoblogga. Efter att ha bloggat i över fem år så kanske det blir kul att prova något nytt. Alva är ledig imorgon också, så jag ska ha lite kvalitetstid med min dotter. Men först ska jag klara av den här sista natten av jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0