03.05

Jobb. Skura från golv till tak. Balanssinnet börjar ge upp efter att klättrande & balanserande - det lilla jag hade. Upprepade rörelser får min högra sida att värka, & jag hade gärna bytt till min vänstra om jag kunde. Om jag kunde. Min vänstra halva är inte direkt till någon nytta. Min motorik där är lika med noll. Jag mumsade i mig en burk majs för ett tag sedan, men jag borde nog tagit med mig något med näring i istället. Miss. Men nej, nu ska jag slita någon timme till så att jag får gå hem & sova någon gång, annars sommar jag här.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Min tjej gillade inte badhuset från början - nu går det knappt få henne därifrån...



Och ett tips är att leta efter stora teflonformar för 6 muffinst istället för 12, då passar även stora formar! Ska bli kul att se vad du bakar! KRAM

2010-05-06 @ 10:12:48
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, det blir nog så med Alva också så småningom (:



Jag ska se om jag hittar sånna formar, tar sån tid bara om man ska göra många muffins ^ Men jag ska prova!

2010-05-06 @ 19:02:03
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0