08.35

Efter att ha varit ute med Corint nu på morgonen så kan jag konstatera att det är nästintill hopplöst att hoppas på något solsken idag. Så idag är en perfekt dag för att försöka färdigställa en del av alla halvfärdiga projekt jag har här hemma. På så sätt så kanske jag äntligen kommer igång med Maj-utmaningen. Först & främst ska jag försöka att sy klart klänningen som ligger & skräpar i bokhyllan. Efter det så borde jag nog sätta om mina Pak Choi's som nästan växer när jag står & tittar på dom. Det går fort nu. Sockerärtorna & minigurkorna har dykt upp från ingenstans, & även blommorna börjar visa sig. Tror att det kanske brukar ta längre tid för blomfrön att gro? Nej, nu ska jag försöka dra igång mig själv. Tur att det är dispens på sytråd till utmaningen, för Corint tuggade sönder en hel rulle med svart polyestertråd häromdagen. Tur att hon är söt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0