14.52

Idag har jag, Jim & Corint varit nere på Tingsnäs. Corint lekte i sanden, sprang fram & tillbaka & hämtade pinnar & hundgodis som vi kastade ut i vattnet. Efter att hon fått leka av sig lite la vi oss på bryggan i den underbara solen. Så skönt att bara ligga där en stund utan att behöva tänka på någonting. Innan vi åkte ringde nämligen min kontaktperson på Manpower & sa att det var en arbetsgivare som ville träffa mig på torsdag. Kul & lite nervöst. Så där låg vi & pratade jobb & njöt av dagens solstrålar innan molnen till sist tog över & det blev för kallt att ligga där med huden framme. Nu har Jim åkt till jobbet & jag fördriver de sista minuterna innan jag ska gå & hämta Alva. Jag ska nog lätt kunna övertala henne att hjälpa mig städa balkongen idag, hon brukar ju städa den med jämna mellanrum. Det börjar kännas lite mysigare där ute nu när målat & fyllt blomlådan som Jim & jag byggde i helgen. Nu är det snart fullt av blommor där ute, för i slutet av månaden kommer även mina sticklingar. Jag kommer att bosätta mig på balkongen under mina lediga dagar i början av juni. Äta fruktsallad & glass i solen med Alva ♥

Men nu ska jag kila upp & hämta sötfia så vi kan busa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0