15.57

Söndag eftermiddag. Veckorna bara rusar förbi. De senaste dagarna har jag & Alva pysslat & donat här hemma, bakat cupcakes & planterat om blommor. Igår var vi ute på Sollerön hela eftermiddagen. Alva ville bjuda Pelle & Lena på muffins. Skapelserna var mycket uppskattade. Vi njöt av solen, byggde en blomlåda, såg Corint gräva ner & gömma en macka i trädgården, & lekte med hink & spade. På kvällen blev det Tacos, lite myspys innan jobbet & sista minutrarana av sol på balkongen. En lördagkväll på Wasa väntade i vanlig ordning. Jobbade med Adina för första gången på evigheter. Det kan ha varit en av få sakerna som var bra med den kvällen.

Idag blir det bara hemma-mys för min del. Alva, Jim & Corint har redan varit ute på en timmes promenad medan jag sov min törnrösa-sömn. Jag skulle inte slå vad om någon produktivitet från min sida idag. Pollenskadad till tusen & ont i hela mig. Jag hoppas verkligen att det släpper snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0