23.05

Jag är inte på topp idag. Jag sov för länge & vaknade till ren besvikelse & frustration. Hunden hade tuggat i sig mina ballerinaskor, smakat på min spetsbody, min bh & min babydoll. Natten innan var det Alvas sista napp & hennes tovade giraff. Inte kul. Sedan fick vi iaf besök av Björn & Hannah. Mycket trevligt. Dom hade med sig hunden också, så Corint fick busa - även om jag kanske tyckte att hon kunde fortsätta skämmas. Att Stockholmsresan kommer allt närmare känns inte heller så kul. Visst. Lady Gaga kan inte bli annat än kickass, men allt resande gör mig illamående redan nu. Nu är på jobbet. Sista passet den här veckan. Jag skulle förmodligen känt någon sorts lättnad nu.. Nej, nu ska jag fortsätta så att timmarna går någongång, & förhoppningsvis sover jag inte bort hela dagen imorgon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0