Pussel

Nu pusslas det för fullt med scheman, det är inte det lättaste, men det ska gå. Dom på dagis får vänta med sitt ett tag, för som det ser ut just nu så vet inte Jim hur han jobbar, & jag ser ut att jobba i princip varenda dag under 3 månaders tid. Det blir väl egentligen 7 veckor där det är väldigt mycket. Heltid på ISS, & alla övriga timmar på Wasastugan. Har inte ens hunnit titta på barschemat & kvällarna i garderoben, men ack vad mycket jobb det blir. Kul, kul ♥ Mitt i allt ringer dessutom en konstnär som vill träffas i helgen för att eventuellt måla av mig. Lite smått läskigt, men på samma gång spännande. Hade helt glömt bort att vi diskuterat saken i vintras, så jag förstod först inte alls..

Nu ska jag återgå till att lägga pussel & plocka lite smått innan Alva kommer hem. Sen ska vi ha en välförtjänt myskväll innan dom andra behöver sova - jag behöver egentligen också. Jim jobbar nämligen dag imorgon, & sen ska jag jobba på Wasa på kvällen. Men, men.. det gäller att njuta av varenda stund tillsammans. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så skoj att bli avmålad!! :-)

2010-05-14 @ 19:51:23
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0