Ett avbrott från tresamheten

Tidigt imorse så åkte Jim mot Skåne-land i en liten Seat med ytterligare två medlemmar ur familjen Svensson. Jag & Alva vaknade relativt sent & drog ut på tiden i soffan med den numera obligatoriska barnkanalen. Sen frukost & en mindre pepp mamma, men trots det så blev det eftermiddag ganska fort & det blev en fika på Kaffestugan med Erika, Nova & Diddi. Måste ju faktiskt erkänna att Alva var mindre bråkig än vad jag trott att hon skulle vara. Yay, way to go Jess. Inte mycket till förhoppning med min bråkiga treåring, minsann..

När vi kommit hem så letade vi fram pulkan i förådet, drog på Corint dragselen & körde premiärrundan. Alva njöt till tusen, jag fick en massa motion & Corint tyckte det var spännande. Efter det så fick jag matlagningsinstruktioner av Alva som resulterade i makaroner & köttbullar. Sen har vi städat, diskat, plockat, rastat hunden, & lekt med lera. Jag känner mig lite stolt över min första dag själv med Alva. Jag är minsann ordentligt bortskämd, men ingen panik än så länge. Nu ska jag mysa ner mig i ett bad med en kopp thé. Awesomeness efter en fullspäckad dag. Puss puss.

Kommentarer
Postat av: vegard

haha, fick de inte ta den blå bilen!

2010-11-11 @ 23:31:02
Postat av: Jessica

Nej, jag tror faktiskt att Pelle ville ha sin lilla 'pärla' ^

2010-11-12 @ 00:46:27
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0