Like a empty shell

Igår eftermiddag kunde jag inte lyssna på musik. Tårarna ville inte sluta rinna. Jag brukar inte vara så, det är inte riktigt jag.. Därmot brukar jag ha min gråtpaus varje onsdag. Grey's har den inverkan på mig. Men inte igår. Inte ens nästan. Efter Grey's tittade vi på Eclipse, & den fungerade inte heller. Jag blev mest irriterad på hur fåniga dialogerna är. På hur lame Bella är. & på hur oerhört överskattad R-pats är. Världen hetaste? No way, inte ens i närheten. 

Men idag så ska jag & Alva baka pepparkakor med Ines, Sarah & Elvis. Det kan inte bli annat än mysigt. Jag behöver verkligen komma bort från lägenheten lite. Jag behöver få andas & sortera mina tankar. Irrelevanta från riktiga & viktiga. Mina egna från inbillade andras.. 'Hur blev vi så trasiga?'

 


Kommentarer
Postat av: Kelley

Älskling! Du är underbar och i eftermiddag när jag fyllt på telefonen tänker jag ringa och sprida kärlek!! PUSS

2010-11-25 @ 14:08:48
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Precis vad jag behövde älskling <3

2010-11-25 @ 22:31:46
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0