Secret wishes by night time

Jag har en svacka. En fet, jobbig jävla svacka. Jag har helt från ingenstans fått ett självförtroende & en självkänsla på noll. Jag vill ingenting förutom att bara spola förbi den här skiten. Jag är avundsjuk på andra, varför vet jag inte, för innerst inne vet jag bättre. Jag är tom & negativ. Jag är likgiltig till tusen. Allting känns hopplöst & alla mina drömmar & planer känns naiva & inte längre lika spännande. Jobbet känns som rena självplågeriet & kraven är så höga så att jag vill kräkas. Negativ Jess..

Aja, Alva kommer ju hem igen klockan sju & då blir jag mycket lyckligare. Jag får helt enkelt fokucera på min lilla prinsessa, då blir det liite lättare i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0