00.57

3 filmer på en kväll. Massor med chips, cola & godis. En stunds sällskap av Rebecka.. är lika med en helt okej lördagkväll. Skulle egentligen ha ritat lite men det går mindre bra på den fronten. Jag har kört fast helt & kan inte rita av min egen dotter. På bilden är hon inte ens ett år & det omöjligt att å till det. Får se om jag klarar av att göra ett försök imorgon, men just nu känner jag bara att det känns trist & hopplöst. Aja, nu ska jag se klart slutet på 'Gone in 60 seconds' & sen ska jag hoppa i säng. Förhoppningvis kommer jag upp i tid imorgon & tvingar mig själv att fortsätta städa. Måste ju faktiskt tycka att jag varit rätt duktig idag som torkat fönster, dammat, fixat med blommorna & ordnat om här hemma. Men det finns ju alltid saker att fixa.. Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0