Ibland önskar jag att du var här, även om jag tror att du är där du ska vara


Ibland är det tydligt. Som idag. 'Jag måste ringa Kelley'.

Att prata med henne, att höra hennes röst.
Att erbjuda någon sorts ynklig tröst.
Att gråta till hennes sång.
Att minnas än en gång.
Drömma om framtid, om något att hålla fast vid.
Dela hemligheter som svider att tänka på.
Så mycket som vi försöker att förstå.
Jag skulle kunna mäta avståndet emellan.
Sätta ett mått på varför vi ses så sällan.
Du är så enkel i mina ögon ändå.
Som renaste guld med en diamant uppå.
Princess-slipad i all sin perfektion.
Som min treårings drömvärld med all sin illusion.
Jag skulle vilja slå hål på den bubbla du gett mig.
Sticka den med en nål & ge skalet till dig.
Dela med mig av det jag har, min vardag & det jag har kvar.
Jag skulle vara där & hålla din hand. 
Vi skulle skapa drömmar av luft & slott av sand.

Så lång borta men ack så nära.
Inetsad i mitt hjärta min fina kära.


 
Bara för dig Kelley så försöker jag mig på rim & just idag så lyckades jag att sätta ord på mina känslor. På pricken.


Kommentarer
Postat av: Kell-En hel roman av kärlek får du som kommentar

Du är så jävla fin vet du det? Och det finns inga ord för hur mycket jag uppskattar detta. Som vi lutar oss mot varandra och tar skydd i stormen,det finns inte ord för hur mycket du betyder och jag bara absolut älskar att höra om hur du har det där hemma. Och hur du diskuterar med både människor och djur. Jag finns här för dig i glädje och i sorg ska du veta. Du är en av de bästa människorna som finns på denna jord och jag är så glad över att du finns i mitt liv!! Du är underbar och om några veckor då ska jag leka så himla mycket med er! Så fort du orkar och är ledig från jobbet! PUSS och en miljoners kärleks pussar,bollar,ballonger och hjärtan till dig,du bästa!

2010-10-14 @ 09:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0