Shape up, ffs..

Jag har varit ledig i en vecka. Okej, jag jobbade igår, men bortsett från det så har jag varit ledig. Jag är inte utvilad ens liite. Jag hade kunnat sova en vecka till. Minst. Men jag måste försöka fycka upp mig lite. Göra mig en nyttig yoghurt-mix eller något bara för att vakna till. Ringa Kelley & snacka lite skit för att ha någon som helst kontakt med omvärlden. Alva ska göra klistermärken & jag ska diska. Diska, eew. Tänk om det inte vore så jävla slentriant allting. Diska, städa, tvätta. Tänk om det var dansa, pyssla & leka istället. Som vore det där som jag måste göra. Drömma går ju, men då hinner det väl damma igen totalt här..

Jag tittar in ikväll tänkte jag. Om jag inte somnar.. Don't hold your breath Sugar.


Kommentarer
Postat av: Kell

Jessica <3 Billy Opel= SANT!!! HAHA Nu kommer jag hem och leker med dig daarllling!!

2010-10-26 @ 21:11:26
URL: http://lynntyra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Du ljuger så tungan blir svart på dig Darling. Men jag ser fram emot drygt tio dagar med dig på samma postkod! <3

2010-10-26 @ 22:47:50
URL: http://kinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0